2009

Året börjar ta slut och detta året har varit ett bland dom bästa någonsin. En grym sommar med dom bästa vännerna på Rhodos, after beach, Varberg, Jullan, världes bästa midsommar, träffat vännen Bella, varit i Thailand med mamma, åkt till underbara London, träffat helt sjukt underbara peroner, har skrattat sönder med min Emmy, Har haft världens bästa år med mina Halmstad brudar, och sen har jag blivit kär i världens härligaste person.

1. Har du du något i år som du aldrig gjort förut?: JA!
2. Höll du några av dina nyårslöften?: nejnej, jag och ida hade några, men höll dom en dag typ..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: nej
4. Dog någon som stod dig nära?: nej
5. Vilka länder besökte du?: Thailand, Grekland och London
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: En till underbar vecka med party med mina brudar.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: 11 oktober <3
8. Vad var din största framgång 2009?: ??
9. Största misstaget?: Inget jag vill säga här men Emmy vet.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Ligger just nu och håller på och dö känns det som.
11. Bästa köpet?: Min kamera
12. Vad spenderade du mest pengar på?: resor och shopping
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: JAAAA
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: alla låtar som spelades på Rhoddan
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer?: inget
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: inget
18. Hur tillbringar du julen?: med min släkt
19. Blev du kär i år?: OJA! I världens bästa kille
20. Favoritprogram på TV?: One three hill!
21. Bästa boken du läste i år?: läser inte böcker
22. Största musikaliska upptäckten?: Måste vara att jag och Emmy har funnit en sångtalang i oss!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Yes!
25. Något du önskade dig men inte fick?: nee
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: FESTADE hårt med mina töser på Rhodos
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: verkligen inte
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: stil?
29. Vad fick dig att må bra?: Mina vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: ??
31. Vem saknar du?: GUSTAF BANÈR
32. De bästa nya människorna du träffade? Allt folk i London





Kommentarer
Postat av: josef

åh så många minnen från de där bilderna!

GOD JUL BÄSTA LISA!

längtar till 28som en gaaaaalning!

2009-12-24 @ 14:25:58
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: emmy

största misstageet? :o vad syftar du på hjärtat! saknar dig massvis. Ha en underbar jul och krya på dig. kärlek <3

2009-12-24 @ 19:20:31
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/
Postat av: emmy

största misstageet? :o vad syftar du på hjärtat! saknar dig massvis. Ha en underbar jul och krya på dig. kärlek <3

2009-12-24 @ 19:20:39
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack Lisa, den enda bilden jag fick vara med på är bilden jag ser ut som en fet tant på, TACK :)

2009-12-25 @ 14:52:03
URL: http://sandrahenning.blogg.se/
Postat av: malin

haha, no offense men london är inget land ;)

2009-12-26 @ 18:05:40
Postat av: banneman

Vilka länder besökte du?: Thailand, Grekland och London



HAHA!!! langtar till 4e!!

2009-12-27 @ 02:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0