Idag gråter jag!



Detta är nog en bland dom jobbigaste dagarna jag har varit med om. Känns som jag har gråtit hela dagen. Trodde inte det skulle vara så jobbigt att lämna min pojk, men tro mig, det var det jobbigaste jag har gjort. Kände mig helt tom och ville inte släppa taget om han. Sen blir det inte bättre när man åker till skolan och ska säga hejdå till allt folk där. Både jag och Emmy fällde några tårar på bussen när vi skulle åka ifrån vårat kära SSL.. Men jag kommer tillbaka som tur är. Ne, denna dagen känns för jävlig och jag vill inget annat än bara dra tillbaka tiden och göra om allt igen. Detta blir mitt sista inlägg i London!

Jag saknar dig redan Gustaf Banér!

 

 


Kommentarer
Postat av: Annika

aaw vännen :( <3

2009-12-17 @ 21:34:18
URL: http://annikanilsson.webblogg.se/
Postat av: altemyr

Lilla gumman då. Du har ju turen att kunna åka över och bo hos oss. Inte precis sista gången du är i London. Snart är du hemma igen hos familj och vänner. Hoppas att du och emmy kan berätta för mig och Bella vad vi behöver lära oss ;) haha. Take care! Kram

2009-12-17 @ 23:16:57
URL: http://altemyr.blogg.se/
Postat av: morr

Usa är helt underbart! Jag kan inte sluta på tänka på dig och igår så sov jag dåligt för första gången bara för jag inte har dig vid min sida. Det jag känner för dig får inte plats skriftligt. Älskar dig så otroligt mycket, du betyder så jävla mycket för mig. Detta halvår har varit det bästa, den tid jag har tillbringat med dig har varit den bästa. Where did I go wrong <3 Älskar dig snigeln! Morr och Bah! <33 Se till att komma över till London snarast!!

2009-12-19 @ 02:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0