Långklänning




Idag skrek Sandra på mig att jag skulle upp så vi kunde dra in till stan. Bra väckning! Så var inte alls taggad på att titta runt  affärer istället ville jag bara hem och krypa ner i min säng och sova. Tro mig, det gjorde jag också när jag kom. Nu sitter jag här  sängen och kollar på när Sandra packar till Hultsfred. Haha, min syster som skriker när hon ser en spindel, hur skall detta gå på hultsfred då? Jag sätter 100 spänn på att hon kommer komma hem tidigare. Men lite avensjuk är jag allt. Det får bli någon festival nästa år.

Långklänning: Present från Lisa i USA.
Skinnväst: MQ
skor: hm

Kommentarer
Postat av: lisa d.

nice ensemble you are wearing!

2009-07-09 @ 16:54:45
URL: http://lisafika.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0