BRA HELG!




Jag var nog den enda personen som hade bara ben inne i stan idag. Lite kallt var det allt. Ikväll kommer mina brudar ner. Vi ska fira världens bästa midsommar och vi kommer bo i världens minsta och äckligaste stuga. (Ni ser en liten bit av den på bilderna). Men denna helgen kommer bli riktigt bra, RIKTIGT BRA! Om man glömmer alla dagar jag ska jobba då. Idag börjar jag jobbet klockan 4. Blir nog inte så mycket bloggande runt denna helg. Men sen efter det kommer det massa bilder hoppas jag!

Gummistövlar: johanssons
T-shirt: Thailand
väst: myrorna
cykelbyxan: Linas

Kommentarer
Postat av: din julia!

lika snygg som vanligt älskling! hoppas du får en bra midsommar och att robin uppfört sig, hihi

2009-06-18 @ 14:59:50
URL: http://amyjuliabengtsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud va du är söt lisa. puss mia o bella

2009-06-18 @ 23:22:38
Postat av: Anonym

lisa, jag ser dig !!! <3

puss på dig <3 ;)



/ anonym beundrare <3

2009-06-19 @ 14:14:14
Postat av: Elle

Jag gillar gummina jätte mycket, snygga!

2009-06-20 @ 14:33:44
URL: http://elleees.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0