Skolavslutning





Jag kan inte fatta att det har gått ett år på gymnasiet. Ettan är slut, hur skönt? Det har iallfall varit ett underbart år med mycket plugg, träffat helt underbara människor som jag aldrig kommer släppa taget om. Glömmer aldrig första gången jag kom till skolan. Kände mig som en liten fågelunge och hellst skulle jag bara vilja hålla pappas hand. Men det var bara att traska in på skolan. Mobbad som jag var. Som tur hade jag pratat med Josefin en gång. Men det löste ju sig jätte bra ju.

1. Hanna och Lina är glada för att det snart är sommarlov. 2. Josefin och Emma med. Josefin hade jätte fint hår och emma med såklart. 3. Jag och Bettan firade att skolan var slut genom att sätta oss på torget och äta Ben and Jerry´s. 4. Min klass. SPEU08!!

Nu ska jag ta cyklen för att åka iväg och köpa expressen Fredag. Jag är med i den idag. Så köp den vetja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0