tre bilder i busshållsplatsen




Strax dags för skolan då. Ska dit och göra ett prov och städa mitt skåp. Sen blir det hem till våran kära lärare Helge. Hade iallfall en jätta bra kväll igår. Lina L var här först. Jag säger bara HÄMD lina, HÄMD. haha. Sen bussen in till stan för en god måltid med tjejorna. Sen traska vidare till Espresso House för lite fika där. Mys. Sen skulle Emma, Lina och Hanna gå på bio. Så Josef cyklade hem och jag och Bettan väntade på bussen. Bilder på det sen.

Sitter här och är sjukt nerös inför provet. Om jag gör bra på detta får jag VG i Historia.

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, det bästa är att det är en pil på busskuren som pekar på dig där det står "sizo" jag kan bara tolka det på ett sätt. Skitizo..

2009-06-10 @ 11:33:35
URL: http://happysunday.blogg.se/
Postat av: Malin

du fixar't lisa! :D ses på lördag <3

2009-06-10 @ 12:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0