VARBERG!





Den sista bilden är ju bara för härlig. Jag och nate tog ca 20 såna här bilder och vi skrattde åt varenda en.

Varberg var såklart sjukt kul, trevligt och alldeles bäst. Hade jag förväntat mig något annat? Nej.
Sola, skratta och köra sexiga poser är bara en liten del av det vi har gjort idag.

Jag blev kär i Varberg på bara en dag! Renate och Malin såklart med. Fast det var jag ju redan innan!!

En dagens kommer upp snart med. Om det inte tar 20 min att ladda upp en bild som det har gjort nu! Jag kan knappast bli tröttare. Tur att det finns facebook som man kan kolla på samtidigt.

Kommentarer
Postat av: julia

saknar dig redan :( men jag kommer imorgon.. även fast du jobbar, så kommer jag hälsar på dig på jobbet hjärtat! pusssss

2009-06-27 @ 16:46:53
URL: http://amyjuliabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0