:D



NU är jag äntligen hemma efter en ganska jobbig dag. Efter skolan gick jag och emmy ner till vårat gym och tränade och jag säger bara, usch vilken dålig kondis! Jaja, får väl jobba på den om jag orkar. Sen drog vi till Richmond för att gå till tesco för att köpa mat. Våran kvällsmat blev varsin ben & jerry´s burk, en typ vit macka och någon äcklig dricka som jag fick ont i magen av. Sen får vi inte glömma Emmys fina kommenter: Lisa, du äter som en man! Tar det som en komplimang, man vill ju inte direkt äta som en mus. Sen tog vi bussen till nått ställe för Emmy skulle kolla på nån gymnastik grej. Sen en förvirrad Lisa på Richmond station, men va tusan, hem kom jag iallfall.

Sovmorgon till klockan 9 imorgon. Det kan jag behöva!

t-shirt: beyond retro
skinnväst: MQ
skor: dinsko
röda läppar


Kommentarer
Postat av: ericita

möhö, vare inte pinsamt att posa inne i ett bibliotek? xD

2009-09-14 @ 22:05:39
URL: http://ciita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0