LISA MIN LILLA SKIT



Detta var inte den nyaste bilden ni har skådat, men den visar min kärlek till min bästa vän Lisa Henningsson som befinner sig i London. Det är alltså inte Lisa som skriver utan det är ingen annan än Ida Carlsson. Idag var det första gången sedan Lisa åkte som jag fick höra hennes röst och då fick jag också äran att gästblogga :) Kan ju inte säga mycket annat än att jag är grymt avundsjuk på fröken Henningsson nere i London. Hon shoppar och lever livet! Men jag kommer dit, vänta bara.. Då blir det lite Rhodosfeelings, eller hur Lisen?

Det jag ville säga med inlägget var att jag saknar dig jättemycket min lilla skit. Det blir härligt att få träffa dig igen och brottas lite, prata snusk och leka lekar! Ha det kanon bra nu och ta hand om dig! När du kommer hem är det du och jag som drar till NORGE! :D

JAG ÄLSKAR DIG LISA
FÖRALLTID DU OCH JAG
FÖRALLTID VI
FÖRALLTID IDA OCH LISA <3


Tack för mig!

/IDA



Kommentarer
Postat av: lisa

ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA SKIT!! du är bäst och det vet du! Föralltid vi!! :D

2009-09-14 @ 00:16:05
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/
Postat av: renate

jag saknar er <3

2009-09-14 @ 11:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0