Richmond park





Efter skolan drog jag och Emmy till Richmond park. Största anledningen till det var att Emmy skulle få leka av sig lite. Hoppa, göra vålter och sånt. Tjejen är riktigt vig måste jag allt säga. Själv får man knappt upp benet 50 cm. Såna där stora djur kan man också se i parken. Dom måste trott att vi var helt knäppa eftersom i spelade in massa filmer. Sjunga i regnet och spela in cha cha bloggen är väldigt underhållande! Imorgon har jag bara tre lektioner sen är det HELG! tack gode gud för det!


Kommentarer
Postat av: trogen läsare :)

hej lisa :)

sjukt härlig blogg måste jag säga.

Har två frågor , den första är var du har köpt dom skorna du har på dig på bilden ? och andra frågan är om man fick välja om man ville bo tillsammans med någon när man är iväg i london ?

har nämligen tänkt att välja speu :)

hoppas på svar :D

2009-09-03 @ 21:43:57
Postat av: lisa

Hejsan! va kul att du läser bloggen! :) Dom köpte jag på din sko förra året. Nej, det fick man inte. Jag blev ganska förvånad att jag skulle bo tillsammans med Bettan. Men jag tror du kan önska om du vill. Att bo tillsammas med någon tycker jag verkligen är toppen. Det är mycket mer fördelar än nackdelar.ÅH välj speu, klart den bästa linjen och välj london såklart. Älskar denna stad!

2009-09-03 @ 22:13:10
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/
Postat av: Bettan

Vi får rasta Emmy lite oftare tror jag så hon får leka av sig ;)



2009-09-03 @ 22:16:31
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: ERIKA EKMAN SVERIGE !

HEJ LISA. jag måste bara säga att den första bilden på dig och din kompis blev ritkigt bra. du fick verkligen in posen. och den sexiga blicken !!! GRRRRR! MOHAHAHAHHA :D

2009-09-03 @ 22:21:35
Postat av: emmy

hahah ja de får ni göra (a) hehehe. Roliga bilder och rolig parkstund. påtal om sötsug o de, min värdmamma kom in med nybakta brownies till mig nyssens. fattardu hur de gjorde min kväll :D men de gör ju inte så mkt för vi ska ju träna hårt nästa vecka :D ses imorgon pumpkin!! <333

2009-09-04 @ 00:06:48
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0