I got nothing but love for you


Min duktiga vän Lina Lindberg som har tagit fotot.

Sämst är väl det första ordet jag kan komma på, sämst på att uppdatera. Men jag skyller på jultiden. Syrran har kommit hem från London och har umgåtts mycket med henne. Jätte roligt när hon är snäll, vilket händer. Sen har jag haft världens mysigaste jul. Skakade rumpan i Borås på juldagen med mina snygga vänner. Har haft ett superduper bra lov än så länge och bättre kommer det väl bli! Ikväll ska jag och syrran ut och äta och sen kolla på Narnia. Imorgon ska jag träffa mina andra 3 älsklingar vilket jag känner är på tiden. Ska försöka bli bättre på att uppdatera, blir mycket roligare för mig och er!

Kommentarer
Postat av: Lina lindb;rg

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.

snyggve jag saknar dddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.

HAPPY NEW YEAAAR!!!!!!!!!

din linaaaaaaaaaaaa

2011-01-01 @ 00:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0