Heartbeats



Idag har jag spenderat ganska mycket tid på roberts, jag, Emmy, Hanna och Lina har fikat och tagit igen massa tid eftersom jag och Emmy har varit i London, och Lina och Hanna i Egypten. Sen har vi också pluggat. Har en stor redovisning imorgon! Måndagen efter lovet och allt..
Igår var jag med undebara Bella, vi har en as bra deal. Vi lånar kläder av varandra lite då och då så tröttnar man inte lika lätt på sina egna kläder! Så igår körde vi lite byten med varandra, jag lånade denna snygga halsduk och endel andra plagg. Ne nu ska jag ut och gå med mamma en runda.

Kommentarer
Postat av: ellen

Hej Lisa!

Tänkte bara höra om du inte hade lust att skriva ett inlägg om dina tips i London. Har precis flyttat hit, nära Liverpool street station. Så jag försöker snappa upp alla tips som har med jobb och umgänge att göra!

Vilka är dina tips när det kommer till att skaffa jobb?

Vilka är dina tips när det kommer till vart man ska festa och träffa folk?

Tacksam för svar eller ett inlägg :)

2010-11-07 @ 22:26:47
URL: http://ellenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0