knapplisa


Just nu håller jag på att plugga på ett sånt jädrans onödigt prov. Eller hela allmän språkkunskap kursen är jädras onödig. Kolla bara på detta.
Fudi= hälla
diffus, fusion= sammanslagnin, konfunderad, konfys, refusera, transfusin.
Confuse= förvirra, fuse= sammansmälta; säkring.
110 såna saker måste vi plugga på och massa annat. Så hej då mitt liv. Jag är så skoltrött nu. Man kan ju inte plugga när det är 15+ och solen skiner eller hur?

converse
shorts: levis secondhand
t-shirt: gjort själv
tröja: monki

Kommentarer
Postat av: Lina

jättefin! var en aning tråkig idag på bussen du, mitt morgonhumör.. nästa fredag? pusssilusse kan inte jag få ditt mobilnummer föresten? tappat bort det

2009-04-23 @ 17:16:40
URL: http://happysunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0