den perfekta dagen.








Vilken dag, strålande solsken, bara ben och SOMMAR! underbart. Idag var det Kulturdag. Det bjöds på dans, musik, konst och massa mat. Vi åkte in till stan och fikade och jag råkade shoppa lite. Nu får det vara förbud, måste ju ha pengar till London så jag kan shoppa loss där. Sen hem och stranden. Ikväll blir det förfest sen tar vi tåget till madison. Denna dagen har varit helt perfekt och jag känner på mig att den kommer fortsätta så!

Kolla in Hannas ap snygga jacka och bettans snygg snygga skor.!

HA EN BRA VALBORG!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Haha Hanna leker stekare ;)



Tack för idag o vi ses snart snygging!

2009-04-30 @ 17:58:58
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0