FINALLY




Ja, ÄNTLIGEN säger jag bara. Nu har jag internet, så nu ska det bloggas så fingrarna går sönder. haha.
Estrella min värdmamma är helt underbar, lagar god mat och har gott humör. Mitt rum är stort, ligger på övervåningen. Älskar det! Jag har två sängar i mitt rum och Bettan tre! Så här kan det vara övernattningskalas! haha.

Skolan verkar vara jätte bra. Sturbucks Chai latte är hur god som helst.
Idag var det strålande solsken så då blev parken med några stycken. Trevligt!

Ne, Nu ska jag visa upp SHOPPINGEN!

Kommentarer
Postat av: jullan

bra att det kan vara övernattnings kalas, :) HERE WE COME

2009-08-30 @ 20:42:35
URL: http://amyjuliabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0