Lisa <3 London

Nu tycker Lina och Amanda att jag ska blogga sa da ska jag allt gora det. Far bli ett snabbt inlagg eftersom jag inte ar pa min data utan sitter vid en tegelsten! Ja men kan ju borja att livet i LONDON ar perfekt. Kan forsta att dom andra SPEUarna som var i London forra aret blev kara i staden for det har jag blivit pa tva dagar! Bara lite svart att hitta, men va tusan, det loser sig med tiden. Estrella Brister ar iallfall helt underbar. Skolan ar stor som ett slott och nagra snygga killar gar vall pa skolan som man kan spana in! haha. Det finns ocksa Starbucks pa skolan och en ben and jerrys atomat, sa dar kommer jag att hanga! haha.

Vi bor i Kingston, sa vi har kanske 15 min fran Topshop och primarket. Farligt!!

Ha det bra sa hoppas jag att jag kan blogga fran min laptop imorgon och visa massa fina bilder!


Kommentarer
Postat av: carro

åh underbart! :D

2009-08-26 @ 22:58:06
URL: http://caarrolilja.blogg.ser
Postat av: Hanna

Gud vad jag är avis!!! Men ha de bäst nu!!! :D

2009-08-27 @ 09:03:49
Postat av: emma petten

ÅH VA HÄRLIGT LISA!! :D ser framemot bilder :):):) den här hösten lisa, den här hösten :D:D PUSS på dig <3<3

2009-08-27 @ 17:00:03
Postat av: lisa

yeah, eock sönder london lite åt mej med :D

2009-08-27 @ 19:10:58
Postat av: lisa

rocka *

2009-08-27 @ 19:11:34
Postat av: barbro henningsson

Hej våran älskade lisa. Vi förstår att allt är ok och det känns bra för oss att veta. Vi gläds med dej och ser fram emot att komma den 24-28september. Flygresan är redan ok men du får tipsa om ett boende nära dig,kanske Estrella vet.

Puss och kram från mamma och pappa

2009-08-27 @ 20:33:40
Postat av: barbro henningsson

Hejvåran älskade Lisa!! Vi förstår att allt är toppen och det känns skönt för oss att veta. Vi ser fram emot att komma den 24-28 september. Flygresan är ok men hoppas du kan tipsa om ett boende nära dig kanske Estrella vet.Puss och kram från mamma och pappa.

2009-08-27 @ 20:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0