LONDON BABY!!




MIn dag: stan klockan 2, fotografering i skolan klockan 4, fika med tjejorna vilket var ett sorligt avsked. Kommer att sakna mina halmstadsbor och mina tjejor där hemma såklart också. Sen var det iväg med Syster och äta på wild west steakhouse. Sista middagen i sverige avklarad. Och vilken middag!

Har precis vägt min väska, den stog på 0,7 kg först (hahah) 0,7 kg kanske i rymden. Sen märkte vi verkligen att vågen var fel när mamma vägde 46,6 kg. Någon blev ju glad iallfall kan jag lova. Men sanningen är att väskan och mamma väger lite mer än så. Puuh, jobbigt att få en fet övervikt imorgon.

See you in LONDON BABY!!

Kommentarer
Postat av: skeden din !

jag kommer snkna dig, det har jag redan sagt men det kommer jag! jag kommer till london vare sig jag har pengar elr inte, jag kommer ! älskar dig <3

2009-08-24 @ 21:22:08
Postat av: lisa d.

have fun!!!!! and safe travels hope u blog in london too! xo!

2009-08-26 @ 03:05:01
URL: http://lisafikablogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0