Packning




Åh, bara massa tjat om denna jävla packning. Jag vill bara borra ner mig i jorden och stanna där tills väskorna är stängda och det är klart för att åka. Men tyvärr kan man ju inte det så det är bara att sätta gång. Dock var ju väskan redan fylld när vi hade fått in en tredjedel av kläderna. Men det löste jag och mamma galant!

Jag fick också min första 20 pund av syrran när jag fyllde år. Det roligaste var att när hon var i London förra året hade hon med sig dessa pengar. Men en festkväll skulle hon gå på toan, och klant som hon är råkade hon tappa ner MIN väska med penagr och mobil. Självklart går mobilen och min väska sönder, pengarna får hon bara torka. Men när hon kom till Sverige och skulle växla in pengarna sa dom på forex att pengarna har varit med i ett rån. Så sandra fick inte växla in några pengar. Men själva saken var att pengarna inte hade varit med i något rån utan dom hade bara varit med om en toaincident. haha. Så nu var ju Syster så snäll och gav mig dom!

Skit va mycket text det blev nu så. Hej.

Kommentarer
Postat av: Lina

PERFEKT!! då kanske jag kan få rota lite i din garderob när du väl packat klart? ;) eftersom det va du som sa att jag va tvungen att skaffa en ny stil får du faktiskt hjälpa mig med den också ;) haha<3 om det är något som du tror jag skulle gilla och syrran inte goes crazy i stugan får du mer än gärna ta med till mig på måndag :D:D:D:D:D



fuck vad jag kommer sakna dig...vem ska jag nu tjata på? <3

2009-08-23 @ 01:06:57
URL: http://linaapalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0