BILDBOMB

















Yes då var det lite bilder av några hundra bilder som har laddats upp. Tänkte att jag ska slänga in några stycken imorgon med. Rhodos då, den här veckan har varit helt jävla GRYM! Jag vill göra om allt igen. Jag vill:
Ligga och skeda med Renate
Fylla kastrullerna
Dricka för mycket shots
göra sönder våra dörrar och golv
Bli nästan utslängda två gånger på två dagar
Att Ida ska bli drottning på PACHA
Träffa alla supertrevliga, snygga killar
Posa med bartenderna
Sola toppless
Dansa strippstång
Undra om nätterna vad fan man ska sova?
Festa hela nätterna på GRABBARNA GRUS
Få glas i foten
Umgås med mina bästa vänner 24/7.

Jag och Ida hade ett litet roligt samtalsämne efter första natten och x antal shots i kroppen.

Jag: Ida, ska vi inte prata lite
Ida: Du måste knacka först
Jag knackar på Idas arm
Ida: HUSET ÄR STÄNGT!!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Oh det är för äckligt härligt ut! Bilden på Ida med den härliga hyllan bakom fylld med läckerheter gillar vi STARKT :)



Kram på ER får man säga!

2009-08-17 @ 00:08:26
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: ida

jag vill inget annat än TILLBAKA!

2009-08-17 @ 07:49:06
Postat av: natuus!

jag DÖR ! jag GRÅTER ! jag vill TILLBAKA nu! ta mig till rum 218 ! och låt mig snanna för alltid ! det är grymt <3

2009-08-17 @ 09:31:59
Postat av: malin

DET VAR VERKLIGEN GALET BRA! jag vill inte vara hemma igen :( <3

2009-08-17 @ 10:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0