Alla <3 dag


Då var det alla hjärtans dag dag då! Ska inte göra så mycket mer än att jobba idag igen.  Alla människor åker ju bort, Emma är i Spanien, Hanna i Grekland, Lina åker till Spanien idag, Elisabeth åker uppåt i landet, Ida är i Miami. Ja och jag är kvar i kalla Sverige. Men jag drömmer mig bort och tänker på våren/sommaren då jag skulle vilja ha dessa skor på fossingarna. :) Helst skulle jag vilja ha dom till ett vitt stort linne istoppat i ett par Levis 501, och ett par pilot glasögon på det. Det skulle inte heller vara fel att vara brun. åå vad jag längar till sommaren då man inte behöver ta på sig världens största jacka utan att man kan ha bara ben. :)

HA EN UNDERBAR ALLA <3 DAG!

Kommentarer
Postat av: Josefin

av med jackan och skaffa lite sommar NU!

2009-02-14 @ 18:58:16
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: IDA

vilken bloggdrottning du blivit fisen! :) vi ses snart alskade du!

2009-02-14 @ 19:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0