Igår och dagens shopping



Herregud det tar typ 100 år att ladda upp en bild! aha, Siiter här och äter mellanmål samtidigt som jag packar till Tranemo imorgon. Ville bara visa upp gårdagens, dagens shopping. Igår köpte jag dessa tre böckerna. Brukar komma i perioder då jag vill läsa och inte läsa och nu har jag kommit i den perioden jag vill läsa. Så dessa tre böcker blev det. Hoppas dom är bra. Stieg Larssons böcker ska ju vara bra har jag hört. Idag köpte jag denna bikini överdelen från H&M. Tänkte att jag ska ha den i Thailand och när jag åker till Rhodos i sommar. :) Ne nu ska jag titta runt lite på bloggar sen blir det taco kväll hos Hanna med tjejorna :)

Ha en bra fredag kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Thowelina

finfin bikini överdel.

2009-02-28 @ 21:38:19
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sådan bikini ska jag med handla:)

De är så snygga!!

2009-03-04 @ 12:23:15
URL: http://matildayou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0