LOV



Jajämen då var det lov, det ska firas med naturgodis och negerbollar. Dagen började med bad på Sannarpsbadet. Livräddning och simmning. Sen var det matte prov, och det gick väl inte så bra om man säger så. Sen flöt dagen bara på. Slutade och tog bussen in till stan där jag mötte upp mammsen :) sprang in till H&M och köpte en jätte snygg kavaj. (vissar sen) och en present till syster som fyller 19 den 23 februari. Sandra du kommer inte bli besviken på ditt paket. :) Sen fort som tusan iväg till Polisen och få ett nytt pass. Jag kan inte förstå att man blir så fruktansvärt ful på varenda kort.
Nu sitter jag här och väntar på att mamma och pappa ska åka iväg och kolla på handboll. Skönt. slipper man höra dom tjata hål i huvudet på en. 

Jeans: Ceap Monday som jag har gjort sönder.
Tröja: gjort själv.

Kommentarer
Postat av: Sandra

De ska bli spännande att se vad du har hittat för fint till mig :D Du kan väl iaf säga vart du köpt de? hehe.. inte bara lite nyfiken :P

2009-02-12 @ 21:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0