Tillbaka till skolan?



Tjohej! Började dagen med att gå upp kl halv 10 och lurade sandra att hon hade missat bussen. Alltid lika kul att se någon få panik. haha :) Sen blev det frukost och fixa sig för att besöka gymnasieskolan här i Tranemo. Kul att träffa Lisa och Renate. Dom är alltid lika glada. Sen imorse fick visste jag inta alls vad jag skulle ha på mig så tog fram min gamla jeansjacka som jag köpte på myrorna förra året och klippte av den så att det blev en väst istället.! Fint tycker jag.

Väst: myrorna
Tröja: Hittade i mosters gaderob
Tights: Gina som är klippta lite i.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Stackars Sandra som har en så hemskt lillasyster! ;)



Snöig o kall kram!

2009-02-17 @ 19:15:03
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0