Lördag! :)




Är så förbannad på mig själv. Råkade ta bort alla kort på min kamera som vi tog igår på kvällen. jajaj det kan ju hända faligare saker. Igår hade vi iallafall jätte kul. Jag, Malin, Renate åkte snowracer, första åket vi skulle göra var katastrof. Vi åkte nästan in i ett träd och jag höll på att bryta foten. Sen när vi hade suttit i baken x antal minuter gick vi in för att basta. Skönt! Idapida kom och vi alla tjatade på. Sen kom Lisa från Borås och vi började laga mat. Mh det var skit gott. :) Efter mycket prat började vi göra pollykladdkaka och den var så god! Filip, Oliver, Hansen kom upp och vi satt och tjatade några timmar tills vi bestämmde oss att gå ut. Vi gick hem till Ida och lämnade av henne och jaa man kan ju säga att kvällen var fylld med snökrig, kyla, skratt och krossat glas. Kom väl hem runt 3 och la oss vid 4 tiden. Idag har jag inte gjort något mer än att säga hej då till Malin, Lisa och Renate som sov här i natt och en promenad med Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0