Ni är underbara


Lina, Josefin, Jag och Hanna.

Igår var en helt underbar dag. Slutade skolan kl 11.20 åkte buss in till stan och sedan hem till Hanna. Vräkte i oss Cheescake sedan åkte hem till mig. Lina och Josefin kom och vi åt lunch här. Vi gjorde en powerpoint till ett arbete vi ska ha på onsdag i skolan. Emma kom, Bettsy kom och vi hade en jätte rolig kväll med massa mat och mycket skratt :)<3

Klockan 1 ska jag in till stan och träffa Lina, vi ska ha en pysseldag. Tänkte att jag skulle sy och fixa lite. :) visar nog upp resultaten om det blir bra. :)

HA EN BRA LÖRDAG!

Kommentarer
Postat av: Josefin Bengtsson

Tack för igår snygging! <3

2009-02-07 @ 21:36:07
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0