Den där Sandra Henningsson



Det hände en liten incident här på morgonkvisten. Jag, Jullan, Robin och Sandra skulle dra ner till stranden, allt var klart och vi skulle bara dra ner. Då kommer Sandra skrattandes ut från toaletten. Då hade det kötthuvudet haft på sig mina solglasögon ( Dom som är på bilden) Hon hade ställt sig upp för att spola, då faller solglasögonen i toalettsolen och sedan förinner med i strömmen. Tror ni att mina solbrillor flöt tillbaka? nej. Dom ligger antagligen i något renkraftverk med allt bajs. Tack Syster. Du kan knappast bli klumpigare.

Detta är ju egentligen så jävla roligt. Men när det är mina saker, inte lika roligt. Hon har lovat att hon ska köpa något till mig för 50 spänn (?) Hallå, bra jobbat Sandra. Både snål och klumpig.

Frågade precis pappa vad vi skulle göra åt saken. Svaret blev: Vi sover på saken.

Just nu väntar jag bara på att det ska bli stopp i toan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var är bilden ifrån ? :)

2009-07-05 @ 13:52:20
URL: http://flickanavjanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0