Sjukt mycket bilder för 1 outfit...






Ja hela 5 stycken. haha. Så går det när Renate är fotografen. Blev iallfall att visa magen idag igen. Snyggt! Mina skor gick sönder idag. Så jag tyckte det var en bra ursäkt för att köpa ett par nya. Fast så blev det inte riktigt. Det finns massa snygga skor på Scorett nu med. Problemet är ju bara att man inte vill köpa ett par utan ALLA!

Shorts: levis weekday secondhand
Tröja: mammas från stenåldern
Brillor och skor: HM

Imorgon blir det jobbet klockan 13 så också på Söndagen. Buuuh, då missar jag after beach :(

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jobbade ju i kisoken idag så jag missade också After Beachen :(:( Vi får se ut ett datum då INGEN av oss jobbar så får vi gå tillsammans tycker jag. Puss på dej!

2009-06-27 @ 19:23:27
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: Thowelina

nothing but awesome

2009-06-27 @ 20:19:28
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: renate

så snygga och stekiga bilder ;) haha !

2009-06-29 @ 16:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0