det är ju vår för tusan!


Hur underbar är inte solen!? ååh vilka vårkänslor asså. Sitter här ute med laptopen i mitt knä och pluggar för första gången i år ute. Lovely. Ni är det bara att invenstera i lite mer solbrillor så man kan variera sig lite. Har redan hittat ett par på hm som jag ska köpa imorgon tänkte jag. Jag är så glad att man bara kan sitta i en kavaj och en pälsväst utan att frysa röven av sig:). Mindre roligt är att jag måste jobba klockan halv 6 ikväll. Ne nu tillbaka till naturkunkap.!

Solglasögon: Forever21

Kommentarer
Postat av: Lina

jaja!! självfallet. Nästa vecka? tisdag/onsdag/torsdag/fredag, ja när som helst du kan! hästpuss

2009-03-19 @ 20:29:11
URL: http://happysunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0