!



Hej och hå fredag imorgon. Skönt. Ska åka med Hanna till göteborg. Sen blir det en syster helg. tummen upp för det. Men annars har dagen varit helt ok. Matteprov gick väl sådär. Idag hade jag iallafall på mig min mammas gamla tröja. Hon hade den i samma ålder som jag är i nu. Alttså ett tag sen. Tycker om färgen och de markerade axlarna.

Funderar på om jag ska ut och sprinag eller gå? springa, gå, springa? nee jag tar nog och går ett varv. känner att jag orkar inte springa.

Föresten om en vecka åker jag till Thailand. :)

Kommentarer
Postat av: ada såklart

du hade inte tänkt att höra av dig till adisen:(?

2009-03-26 @ 17:25:22
Postat av: Lina

hej kompis:)

skulle inte vi träffas idag eller är jag helt ute och cyklar? :P annars kanske vi kan ses på påsklovet? puss!!!!

2009-03-26 @ 21:43:20
Postat av: Anonym

Oj övre inlägget är ifrån lina halmstad just det. :)

2009-03-26 @ 21:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0