Lördag



Hallåsan! Idag började jag min dag med att åka in till stan. Hanna skulle göra ett repotage om burma så hon gick utklädd i stan med en slöja på huvudet och man såg bara ögonen. Kul att se hur folk bemötte henne. Sen åkte vi hem till mig för att jag skulle styla henne till en tidning som vi tjejor gör i skolan. Sen åkte vi hem till Hanna för att göra ett gympapass som vi ska ha på idrotten. Klockan 6 ska jag dra mig till jobbet så det blir ingen melodifestivalen för min del.
Såhär stylade jag Hanna idag. Allt från sechondhand.!

ha en bra lördag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

DU är då för söt!Lisa burka inte Burma. Lite svårt att klä sig i ett land.

2009-03-14 @ 23:27:23
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0