SPARA, SPARA, SPARA


Många kanske som jag beöver spara pengar till saker man ska göra på sommaren. Så jag tänkte visa hur mycket man kan spara på att göra kläder själv istället för att köpa det.


1381:-                                    80:-

1. Gå och köp en t.shirt på Stadium 3 för 99 kr eller 1 för 40 kr. Köp ett paket päror på br leksaker. Pärlorna räcker länge..
2 Klipp sönder t-shirten längst ner i 1.5 cm bred och klipp upp hur långt du vill ha på t-shirten. Gör detta ända runt.
3. Trä på en pärla längst upp på tyget och gör en knut. Trä sedan på en pärla längst ner och gör en knut.
DU SPARAR: 1301:-


Bikbok 199:-                                                40:-
1. köp en t-shirt å Stadium
2. Ta en sax och klipp sönder där du vill ha det på t-shirten.Jag klippte i ryggen och gjorde en knut efter varje hål.
DU SPARAR 159:-


Zara 549:-                                                              64:-
1. Gå och köp ett par ballerina skor. Dessa köpte jag på Wedins rea för 25 kr. Gå sen och köp ett paket nitar på en symaskins affär. Ett paket kostar 39:-
2. Tryck ner nitarna där du vill ha dom.
DU SPARAR 485:-      

Kommentarer
Postat av: julia

sv: tack din snygging!! jag vill ha sommar NU! och maj :P

2009-03-14 @ 16:05:31
URL: http://funkypunky.blogg.se/
Postat av: Thowelina

fy tusan, vad kreativt. bra tips.

2009-03-15 @ 11:02:02
URL: http://thowelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0