Dagens






Ja, min alldeles nya, underbara jacka. Hur fin? Jag älskar den iallall. Så här såg jag ut idag i Borås. Åh syster var så vacker. Bilder kommer idag absolut. Kolla in lite senare bara. Va sjukt kul att träffa Ida, Renate och Malin igen. Lisa saknades med henne träffar jag ju imorgon.  Jag och pappa har diggat till Supertramp hela dagen och Sandra har fått utbrått över sina lösögonfransar. Men dagen har varit bra. Problemet är att jag har lite för mycket pizza i magen. Dö mätt är jag. Jag kan säga att jag läängtar till min bal.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth London Buddy (igen)

Ohalala Me like the jacket! (detta betyder att jag kommer ta den från dina ägor någon gång i framtiden o låna:))

Puss på dig. Halmstad saknar dig!

2009-05-29 @ 22:13:52
Postat av: Anonym

mmmmmm....!!!! den JACKAN!!! och den LISA of course ;D puss! <33

2009-05-29 @ 23:01:34
Postat av: emma

mmmmmm....!!!! den JACKAN!!! och den LISA of course ;D puss! <33

2009-05-29 @ 23:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0