KLG 1



Tänkte kalla min lilla nya ide KLG. Varför vet jag inte, men nu börjar jag här iallafall.

Denna kjortan köpte jag på myrorna i sommras med min kompis Ida. Jag glömmer aldrig denna dagen för att det var så jädrans varmt. Vi hade legat på stranden ett tag när vi sa att vi skulle åka in till stan. Jag tror att Ida var på myrorna för första gången. Vi plockade på oss lite saker och gick in i omklädningrummet för att testa. Det började med att vi as garvade för att vi provade så fula plagg och Ida ska alltid göra sina moves i omklädningsrummet. Vi skrattade väldigt länge och hade en kul stund inne på myrorna. Just det, det var denna dagen jag fyndade kläder så billigt. Köpte ett par jeans, denna kjortan ( 60 kr) skärp, kjol. För 250 kronor. Inte illa.

Denna skjortan gillar jag att bära öppet till tights eller tighta kläder. Den här skjortan kan man också göra om till en klänning.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

KLG - klädgalge kanske? :)

2009-05-14 @ 19:29:16
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: ida

ohja! jag minns denna dag! :) en sådan dag vill vi ha i repris :) <3

2009-05-14 @ 20:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0