KLG 2





Vi kör en KLG idag med. Denna klänningen köpte jag på lager för 20 kronor.
Det var jag och Sandra som var uppe på lager för att titta lite. Såg knappt denna klänningen, men när jag väl såg den tyckte jag den var fin ch BILLIG! När jag kom till kassan och ska betala kostar den plötsligt 80 kronor. Okej, det är inget farligt pris det heller. Men om den kostar 20 ska jag ha den för 20. Vi stog där och dividerade lite och jag fick den för 20. Så jag gick ut med min kasse och var glad!.

Jag vill bära denna till bara ben¨!

Kommentarer
Postat av: lisa d.

this makes me so happy. that dress thing is amazing.

2009-05-18 @ 06:36:53
Postat av: julia

den var jättefin! :D

2009-05-26 @ 20:32:38
URL: http://amilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0