KLG 4



Tänkte visa upp denna sjötröjan. När mamma skulle städa ut sitt föräldrar hem hade hon en drös olika kläder som hon hade när hon var ung. Den dagen engaskerade jag mig mest att gå runt i olika affärer i Gällstad och tittade inte alls på kläderna som mamma hade. Sen när jag skulle ta bussen hem gick jag med på att leta igenom högen och hittade verkligen jätte mycket olika plagg. Randiga tröjor, kavajer, jackor och massa snygga saker. Jag vill bära den precis som jag bär den på bilderna här nere på bloggen. Till jeansshorts och gummistövlar. Som jag absolut måste köpa. Skit snyggt ju. Gummistövlar nästa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har kommit på vad KLG står för nu: Kläder Lisa Gillar. Clever!! hehe

2009-05-25 @ 21:52:50
Postat av: Sandra

Jag har kommit på vad KLG står för: Kläder Lisa Gillar :) Clever!!

2009-05-25 @ 21:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0