O



Idag var det nationellamatte. Då måste man ha uppsatt hår. Gick väl helt okej om man säger så. Kom hem vid halv 5 och nästan direkt tog jag på mig mina joggingskor och sprang ut en stund. Skönt. Mina jeans gick ännu mer sönder idag, så nu kan jag inte ha på mig dom mer. Kan säga att jag är ganska arg på allmän språkkunskap nu med.

Jeans: CM
skor: converse
T-shirt: åhlens
Väst: secondhand

Tänkte göra en liten ny grej här på bloggen. Tänkte visa upp ett klädersplagg eller skor två gånger i veckan från min garderob. Sen ska jag skriva vad det kostar, ge tips och skriva någon händelse som hände när jag köpte det plagget. Kan väl bli kul? Får se om det väcker upp några nya minnen när visar upp plaggen här.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Najsig ide du har där tjejen! :) Det kommer bli skoj o läsa!



O du lisa, jorden går inte under för det där hålet!

2009-05-13 @ 22:00:47
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: emma

mhmm gillar de där jeansen.. haha <3

2009-05-15 @ 11:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0