Om mig



Lisa heter jag. 16 år och kommer från Tranemo. Ett samhälle 4 mil från Borås. Jag flyttade till Halmstad för att börja linjen Samhäll- Europa på Sannarp. Det menas att jag kommer läsa i en svensk skola i London i en termin. Jag åker den 25 augusti och då hoppas jag att ni läser om mitt äventyr där. Är faktist bara 3 månader dit nu. Det jag bryr mig om i livet är mina närmaste och shopping. Jag tycker om att möta nya människor och hitta på äventyr av alla slag. I framtiden kommer jag resa runt och träffa på massa roliga, udda människor. Det är bara att leva livet och göra allt man vill. För man lever ju bara en gång. Om ni vill veta något mer om mig är det bara att fråga på vettja!


Kommentarer
Postat av: Hanna Hult

Bra skrivet snygging!! <3<3

2009-05-28 @ 21:16:50
Postat av: Hanna Hult

Förresten var provet svårt? :P

2009-05-28 @ 21:17:30
Postat av: Anonym

HAHA, Lisa skriver värsta seriösa texten om hennes liv och Hanna undrar hur naturprovet gick?! xD haha, bra där :P <3

2009-05-28 @ 23:06:37
Postat av: SHEER BLONDES

Hej :)

vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson)

2009-05-28 @ 23:07:53
URL: http://sheerblondes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0