MIN DAG!







Då har man äntligen anlänt till Tranemo. Tog bussen klockan 13.40 men före det satt jag, sofia och Bettan på espresso house och käkade lunch/fikade. Hur gott, Vi pratade om allt vi ska göra i London. Sen kom också Carro och Jessica med en liten ovalig lista så att säga. haha. min mun är stängd. I promise.
Sitter just nu på idas dator. Kan säga att det blev ett kärt återseende. Det roligaste var när vi åkte ner till ica för att köpa lite glass att ha till kvällen. Vi hade precis satt oss i sängen och jag skulle ta den 3:e tuggan när jag får ett stort fett hårstrå i munnen. Jag och ida garvade skit mycket. Nu måste jag ju bara skicka in det till Ben &Jerry´s företaget så kanske jag får massa gratis glass. För jag lovar att det inte var mitt eller idas hårstrå. Men det var inte det äckligaste, när jag hade precis glömt bort hårståsaken kommer idas katt fan in och börjar äckla sig och harkla sig så man trodde att hon skulle spy. Både jag och ida hoppade upp i sängen och ida skrek som en galning. Men sen njöt jag av min glass och allt var frid och fröd. PUSS HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0