en bra dag!







Tisdag idag. Vilket innebar prov i Spanska för min del. För att ha pluggat 20 min på detta prov igår så gick det helt ok endå. Vi skulle också upp till tingsrätten men när vi kom upp där så ville dom inte ha en skolklass i salen. Jaja, så det var bara att vända igen och ta bussen hem. Vilket jag tyckte var väldigt skönt. Hanna och Lina åt sushi idag med. Blev allt lite läskad. Så nästa gång jag ska äta lunch i stan blir det sushi för min del. 

Tröja: monki
väst: myrorna
kjol: monki
korsett: från H&M. Som dock satt väldigt hårt under dagen. Kunde knappt få av mig den när jag kom hem. Tänkte klippa sönder den. Men efter många minuter fick jag äntligen av mig den. 
converse
solglasögon: H&M
väska: Sandras från svea. 

Kommentarer
Postat av: Felicia Fagerman

jag letar efter en svart korsett som täcker hela magen. Finns den korsetten att köpa i vanliga h&m butiker? hur mycket kostar den? Snygg outfit!

2009-05-12 @ 19:08:20
URL: http://feliciafagerman.blogg.se/
Postat av: natalie

så sjukt söt är du:)

2009-05-13 @ 19:50:25
Postat av: Lina

" på andra sidan häcken" bilden är klockren! sötlisa <3

2009-05-13 @ 23:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0