KÖÖRKORT!!


HELLO! I måndags var en sjukt bra dag, då tog lilla jag KÖRKORT.. och äntligen känner jag, en lättnad måste jag säga. Annars har det varit en grym vecka, studenfest i tisdags. Imorgon är det älgjakt i skolan. så det börjar verkligen känns att man går i trean.. och på tal om det då så vet jag faktiskt redan vilka skor jag ska ha. Japp, dessa underbara skor ska jag ha, har dock inte bestämt färg en, men antagligen black. Kommer bli snyggt tror jag, dock kommer väl min kära mamma skrika nej, men det struntar jag i. Ska fortsätta plugga och dricka te här.


Kommentarer
Postat av: Sandra

UPPDATERA!! jag vill veta va du håller på med för bus... Love you. PÖSS

2010-10-12 @ 17:37:02
URL: http://sandrahenning.blogg.se/
Postat av: linda

grymt snygga skor! vart kan man hitta dem?

2010-10-17 @ 22:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0