STÄDNING, MUSIK OCH B&J!





Det är det jag håller på med nu. Går så sjukt mycket bättre när man har lite glass. Mira skickade också en fjortislåt till mig, och då fick jag tänka på min och Idas lilla period. hahah! Glömmer aldrig när Ida skulle klippa mitt hår för jag ville ha mer coolare fjortishår eller när vi tryckte på idominsalva på läpparna. Kommer du ihåg Ida? hahah, uscah! Ne, tillbaka till städningen!

Imorgon kommer mammi och Anneli! läängtar, men förre det är det fotboll som gäller. Helt sjukt vad man saknar fotbollen, så imorgon gäller det igen.

Kommentarer
Postat av: IDA

haha jag dör! :)

2009-12-02 @ 21:35:19
Postat av: Elin

Gilla Ben & Jerrys och gilla din gosiga troja! :) Pusspuss <3

2009-12-03 @ 14:43:37
URL: http://elinosbecklondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0