Smyginlägg av Bettsy

Hejsan alla Lisas läsare. Elisabeth (aka Bettsy) här.

Jag har hjälpt Lisa med hennes design och hon får säga vad hon tycker så jag inte fortsätter i onödan. Hon vet inte att jag har lagt in den så det bli suprise när hon loggar in nästa gång =) hihi vad festlig jag är.

Idag var jag hos Lisa i Frösakull och åt frukost o tog en massa fina bilder (som ni redan kanske vet; om inte bläddra neråt o ta en titt o lägg en kommentar!) och det var dunderkul. Lisa har så mycket ideer så det bli aldrig tråkigt när man är med henne! Vi kommer bli bäst i London, inget snack om det.

Gonatt från
Bettsy

Kommentarer
Postat av: Hanna Hult

jag tycker den blev jätte fin i alla fall! :D

2009-02-14 @ 09:13:54
URL: http://hannahult.blogg.se/
Postat av: lisa

tack bettsy, det blev jätte snyggt :D

2009-02-14 @ 09:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0