DETTA ÄR JU BARA FÖR SKILIGT! (Kommentera om någon fattar sista ordet! haha)

Här om dagen sa jag: Alltså, jag blir ALDRIG sjuk!
Jaha, nu ligger man ner krypen i sängen, huvudet bankar som aldrig förr, halsen svider som om jag har stoppat ner hundra knivar och kan inte få upp dom. Med andra ord, Jag har blivit SJUK!
Men detta löser sig med lite Coca Cola light, några jordgubbar och knarka lite iprem så blir jag frisk tills imorgon. För inget kan stoppa min lördag med Lina palmen! Ne nu, SE TILL ATT FRISKNA TILL!


En kall dryck skulle inte sitta fel!

Ita gjorde min kväll lite bättre när hon sa detta:
Ita ringer mig: Lisa, kan jag komma till dig för att få en iprem
Jag: Ja men det är klart, kom
Ita kommer in till altanen
Ita: Jag ska bara ha en iprem, jag är sjuk.
Mamma: Jaså, vad är det med dig?
Ita: Jag är sjuk, Jag har mensvärk
Alla mammas och pappas kompisar ute på altanen: HAHAHAHAH
Hon är ju bara för härlig hon.

Kommentarer
Postat av: Lina

LISA BLI FRISK FÖR FAAAN! :) och snygging...ipren...men skit samma ;) haha<3

2009-07-09 @ 21:59:32
Postat av: malin, lisa, renate

lisa, vi förstår inte vad skiligt betyder, men vi antar att du menar kiligt= tråkigt som vi säger i västergötland ;)KRYA PÅ DIG <3 det är bara en månaaad kvaaar!

2009-07-09 @ 22:03:40
Postat av: lisa

MALIN, renate och lisa, okej då, fast jag kallar det skiligt, Annars måste an ju uttala det KILIGT!! haha, och Lina, men iprem låter mycket bättre i mina öron! haha :D Jag ska få i mig några mer IPREN, haha, så vi ska ha skoj på Lördag.

2009-07-09 @ 23:58:59
Postat av: lisa p

haha, du är rolig lisa, det uttalas skiligt men det stavas fortfarande kiligt vännen ;)

2009-07-10 @ 14:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0