Regna...






Ja det kommer det att göra i London så det är bara att vänja sig för mig och Bettan. Tur att Bettan är lite mer utrustad än mig med paraply och grejs.

Pezan och Bettan har varit här idag. Kul, vi har ätit tacos. SKRATTAT och åter igen skrattat. Internskämtet " HEEEY" är väldigt kul kan jag säga. Jag och Emma kollade på Notting Hill som åter igen gjorde att man längtade till London. Imorgon är det SOMMARLOV! Har precis packat för hemfärden till Tranemo imorgon. Sandra tar studenten imorgon. Studenten? Det finns inte i mina ögon änns. Herregud man har ängnat hela sitt liv åt skolan och plötsligt är det bara slut.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

DET KOMMER BLI SÅ NAJS LISA SÅ DU ANAR INTE!



Ha det gott i Tranemo och hälsa Sandra att jag är avundsjuk! Pussen

2009-06-11 @ 13:28:54
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: emma

HEEEEEEYYYY LIIIISAAAA!! ha det najs i t-mo hoho pusssss!

2009-06-12 @ 13:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0