en tuff brud i lyxförpackning



 
Äntligen ett par HELA CM! har gått runt med ett par som har varit hål i lite här och vart, men nu så. Tror jag seriöst ska göra en till tatuering efter jul. Vill så jätte gärna och har en idé, problemet är att den sak jag vill göra  ska vara inristat på min kropp hela livet, och vet inte om jag vill ha den saken där om 40 år. Jag vet att man ska leva i nuet men det är svårt asså. jajaj, får fundera ett tag till innan jag vet att jag är 100. Förresten, jag har jullov på fredag! YEAH! Har mycket att göra innan det så vi hörs när vi hörs! puss

Kommentarer
Postat av: bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-15 @ 14:00:25
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0