tatuering



Idag var det meningen att jag skulle tatuera mig, hade med mig målsman och allt. Men dom var verkligen stenhårda på att man var tvungen att vara 18. Och jag fyller år den 14 augusti så det är ju ganska surt. Men bokade en tid till 18 augusti så då är det dags att gagga sig. Jag är nästan helt säker på att jag kommer tatuera mig på samma ställe som tjejen uppe. Jag och syrran ska skriva samma text så det ska stå better together. Så det blir en liten syster tatuering. För att visa att i är bättre tillsammans. Längtar sjukt mycker och det bästa är ju att tatuering betyder väldigt mycket för båda mig och Sandra.

Nu kommer snart Emmy med bilen och brummar förbi. Så det blir grill och chill ikväll med fina vänner.

Kommentarer
Postat av: maria

fyfan vad värdelöst att du inte fick göra det idag eller? ;O men det var riktigt fin text goding :)

2010-05-29 @ 18:38:32
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0