this years love




Märker att jag inte har många nya bilder här på min data. Borde ta nya verkligen. Men sålänge får dessa två duga från en GRYM sommar 2010. Min kära syster säger att jag ska uppdatera. Kände att det var på tiden faktiskt. Syrran har ju tagit med sig sitt pick och pack och försvunnit till Underbara London för 4 långa och roliga år hoppas jag. Dock är det lite tomt här på kvällarna i våran lya. Jag tackar gudarna för spotify.
Idag har jag beställt min studentmössa. Den är as fin tycker jag. Lisa på ena sidan och på andra står det SP-Europa och där bak står det LONDON! Vill ha den i min hand NU så jag redan kan drömma om studentens lyckliga dagar. Helgen blir en lugn helg och det behövs om man tänker på förra helgen. Ska träffa Lindberg imorgon då blir jag lycklig. Sen på lördag ska jag träffa mina tjejer. Var är en helg utan er liksom?
Sitter just nu och skriver en text om våran underbara Strindberg... nja... så underbar är han inte dock har jag nog aldrig pratat så positivt om en författare innan. Nog om det. Syrran nu vill jag ha en lååång uppdatering vad som händer i London tack! Detta blev nog mitt längsta blogginlägget jag har gjort. grymt ju. Snart är det dags för idol och te. En vanlig kvällstradition för att komma bort från pluggandet typ..

Kommentarer
Postat av: Lina

äääääntligen uppdatering!!! uhh like it, like it! :D love u!<3

2010-09-23 @ 20:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0