IN LONDON!

Överraskade Syrran och följde med mamma och pappa till LONDON! Har haft helt underbara dagar med Brick Lane, camden market, notthing hill, oxford street, holborn, harrow och många goda restaurang besök. Men än är det inte slut, ikväll ska vi gå på musikal. Syrran fyller 21 idag så självklart ska vi fira henne ordentligt. Måste ju självklart berätta att jag har gjort min andra tatuering här i London med. Den är så snygg men herrejösses vad ont det gjorde. Bild kommer självklart någon dag. Ne, nu har jag fått tillbaka mitt minneskort till kameran med så nu är det inga undanflykter med bloggandet. Men just nu ska jag bara njuta av att hela familjen är samlad. Så hörs igen när jag är tillbaka i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Paulina hilding

Åh jag ska till london om två veckor, du måste visa allt du har köpt! Vart gjorde du tatueringen och hur mycket kostade det? :)

2011-02-27 @ 19:18:37
URL: http://paulinas.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0