If I had a boat



Hej folket! Har faktiskt ingen ursäkt till att jag inte bloggar, har helt klat tappat lusten. Men vill ändå inte lägga ner bloggen för tycker verkligen det är roligt att uppdatera om det händer något roligt, men det gör det ju inte i Halmstad så.. Men nog om det, ikväll kommer Lina Lindberg till mig, vi ska laga tapas och snacka en massa. Har en del plugg att göra eftersom vi har fn-rollspel denna vecka. var så sjukt förbannad imorse så tog på mig joggingskorna och sprang en runda, första rundan ute och jag njöt typ. Ne ska ta en dusch nu och sen fotsätta plugga lite.

En sak till, för guds skull lyssna på James Vincent McMorrow! Snacka om musik och begåvad man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0